Bra jobbat Karlsson

SATANISM! Tror ni inte att jag hittade ett par jättefina skor på H&M, precis sådana som jag letat efter. Jag köper dem naturligtvis och inser när jag kommer hem att "Fan, det är två olika storlekar...". En 38 (rätt) och en 39 (fel), trött som jag är blir jag arg och börjar nästan gråta (inte direkt, men okej) och känner att jag borde lärt mig en läxa eftersom att det här har hänt en gång förut. Vad gör jag då? Ringer till H&M på Hamngatan och ber att de lägger undan den andra skon åt mig och så får jag åka in i morgon efter skolan och byta helt enkelt. Fasiken vad jag inte ser fram emot de två timmars resfärd som det innebär bara för att åka in och vända...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0