Needs



Hej på er.

Jag har blivit dålig med bloggen. Jag vet. Jag är ledsen. Jag ska försöka uppdatera mer. Skolan äter tid, jobbet äter tid, träningen äter tid. Någonstans däremellan har jag ett liv och vänner. Jag känner också att det är två månader kvar och jag måste ge gärnet nu. Tvåan har gått helt sjukt fort, det har varit många ups and downs men jag har klarat mig rätt bra. Nu mår jag desto värre, en förkylning (samma jag skrev om i söndags antagligen) är på g tror jag. Det känns så och jag kan inte, får inte bli sjuk nu.

 

Jag vill att inläggen ska handla om något mer än mina ursäkter, jag gillar ju faktiskt att blogga. Jag känner att jag tappar lite nu, inspirationen försvinner sakta. Frågan är lite vad ni tycker att jag ska skriva om?

 

Bild: här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0