It was called Yellow







Jag har kommit in i en C-period (eller om jag tänker efter så har jag nog faktiskt befunnit mig i den rätt länge) Chloë, Coldplay, Choklad(mörk), Cheap Monday, Coldplay igen osv. gillar sånt som börjar på C helt enkelt! Men jag dog lite bara när jag så dessa bilder på Chloë, är inte dessa de vackraste bilder ni sett?

Åh om jag var lika vacker som Chloë och hade hennes kläder så skulle jag vara i himlen, eller vänta...
Det är min bild av himlen och paradiset, kanske borde upprätta en ny religion chloësevigny-ismen, där det går ut på att försöka se ut som Chloë fast men egenpräglat och personligt. Guden som man skulle tillbe är ju självklart Chloë Sevigny och kulten skulle bestå av bilddyrkan. Herregud var jag har blivit förstörd, märks det att det inte är lång tid kvar av skolan och jag har lagt i ytterligare en växel?

Bilder: Fashion Flash

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0