Det är inte okej med snö



Vad hände med den underbara våren? Det ligger en halvmeter snö utanför dörren och jag vill skjuta mig själv, men äter istället upp resterna av mitt påskägg efter ett dividernade med mig själv om jag borde eller inte. Kom fram till att det är ju i alla fall ingen idé att ta en promenad istället så kom jag också fram till att imorgon börjar jag ett nytt liv med nyttigare vanor, sockerdetox eller något liknande där. Jag ska i alla fall träna ikväll och det ska bli skönt. Imorgon ska jag också få göra något jag tycker om, nämligen en heldags shoppingtur med min favorit -Ida (se bilden), båda två är i behov av det... Tills dess är det tur att Håkan finns.

Kommentarer
Postat av: ida

det där skulle nog kunna vara en av dom top10 fulaste bilderna på mig. men du är fin!

2010-04-05 @ 18:03:36
URL: http://idateresiaivarsson.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jag tycker att du överdriver. DU ÄR OCKSÅ FIN!

2010-04-05 @ 19:20:43
URL: http://flavoroffashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0