Hy i Obalans?

Ack ja, balansen i ansiktet är totalrubbad! Jag har, sedan åttan, haft hur fin hy som helst och nu helt plötsligt så har jag inte det längre. Det har gått över en vecka och så poff, dålig hy!
Himla konstigt det där alltså, jag har ju mina tre-steg från clinique som jag älskar över allt annat (när det gäller min hy) de räddade min hy från åttan och fram tills förra veckan, men nu verkar de svika mig...
Det kanske blir bättre, jag attackerar mina orenheter med tandkräm och finnkräm från apoteket, världens bästa.
Känns som om min hy har kommir i obalans och jag vet inte vad det beror på, men jag ska försöka med allt denna vecka, inga onyttigheter, massor av vatten och grönt te, sömn, everything! 

                 

Bild: här


Kommentarer
Postat av: Zlatana

det säg ju att flour är acneframkallande :P men jag önkar dig lycka till, för tro mig jag vet hur de e och ha bra hy och eb helt plötligt...poff

2009-09-29 @ 23:37:00
URL: http://zlajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0