Höst

Jag sitter och borstar mina tänder. Jag måste egentligen plugga men 1. det är tråkigt 2. jag är väldigt okoncentrerad 3. det är roligare med facebook och titta i andras bloggar!
Nu är det höst, det känns i luften. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om det än, eller jo det vet jag visst det är sålänge det inte regnar. Men visst, sommaren är slut och det är inte kul... Så jag tänkte göra en lista med höstens fördelar!

Carolines vad-som-är-bra-med-hösten-lista:
- Man har en anledning att köpa nya kläder, inte fan kan man gå med sommarkläder på hösten!
- Myshetsfaktorn höjs, tända ljus i höstrusket.
- Alla stora, stickade tröjor/koftor/sjalar, underbara och varma.
- Jag är en sucker för svarta strumpbyxor så jag älskar att jag får börja använda dessa igen, jag tycker att det ger en härlig rockig känsla om man har det till t. ex den blommiga sommarklänningen!
- Alla dova färger på kläder svart, mörkröd, lila, mulvadsgrå, senapsgul osv.
- Löven på träden, say no more.
- Alla serier börjar på tv igen, grey's nästa vecka hörrni!




Bilder:www.google.se

Nej, nu måste jag fortsätta med pluggandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0