Bu-hu boots

Ja, nu har det varit långuppehåll eftersom att jag hade besök från Frankrike förra veckan. jag vet inte om ni kommer ihåg men jag åkte ju till Frankrike som utbytesstudent i en veckan och nu kom fransmännen hit! Så jag har varit kanonupptagen och nu så ska det väl vara som vanligt igen.
Men, jag har hur som haver hittat mina höstboots, dock finns ett problem. Dessa kommer från Din Sko och är slut i princip överallt och jag är desperat, jag vill verkligen få tag i de här skorna.
Ska åka in i helgen och se om jag har någon tur men jag vågar inte hoppas på för mycket. Jag har givetvis kollat på deras webbshop men de är slut där också.

              

Bild: här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0