We don't need no education

Åh, vilket dålig dag! Huvudet är inte med, hela dagen började med att jag får springa tillbaka hem två gånger för att jag först glömde borsta tänderna och sen glömde jag bokningsnumret. Försenad såklart, men jag hann i alla fall till skolan innan den började.
Efter första lektionen så fick jag till min stora gläjde veta att jag har ett grupparbete och en italienskalektion som krockar imorgon och jag måste, måste, måste vara med på grupparbetet så jag mailade min lärare och frågade om jag kanske kunde få någon form av hemuppgift, men hon har ju självklart inte svarat på det.
Sedan bleb det ett väldigt tråkigt studiebesök vilket förstörde dagen ännu mer och efter det skulle jag hämta ut mina älskade Kentbiljetter, då visar det sig att en av oss glömt pengar. Jag skulle redan lägga ytterligare 400 kr utöver min egen för att jag skulle lösa ut två biljetter men jag var tvungen att lösa ut halva hans biljett också så just nu är jag snorfattig! Och när jag kommer hem så är jag dessutom urhungrig för det serverades korv (vafan, varför just korv?) till lunch, men nu är det mat! Sedan blir det extermt roligt att plugga latin b...



Dessa skor vill jag ha så att jag kan känna att min dag blir lite bättre... De kommer från Topshop och kostar säkert runt 800 kr.

Bild: här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0