Longing for the city that never sleeps

Min bästa vän Nicole ska åka till New York i vår och jag är jätteavundsjuk, men också jätteglad att någon jag känner bra får uppleva det.
Jag dras till new York och har gjort under många år, jag måste dit och det är snart. Jag måste få känna pulsen, störas av de oavbrutna biltutandet, sova i lägenheter  som luktar mat för att de är placerade över restauranger, se alla modehusen, vandra i centralpark, gå vilse på alla gator, känna mig som satc tjejerna, dricka latte på Starbucks när jag vill för att det finns ett i varje hörn, äta yogurtglass en varm sommardag, allt julpynt i början av november... Listan kan göras lång, och jag tror ni förstår vid det här laget att jag redan älskar New York, fast jag aldrig har varit där.

Jag är så besatt av NY att Nickan bett mig att hjälpa henne göra en lista med vilka butiker hon måste besöka när hon är där, haha. NY-planning day coming up.  


Bild: HÄR


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi åker tillsammans, för jag MÅSTE också dit. punkt slut.

2009-10-22 @ 21:03:40
Postat av: ida

ah det var jag som skrev ovanstående. hehe:)

2009-10-22 @ 21:05:07
URL: http://idateresiaivarsson.blogg.se/
Postat av: ida

Vi åker tillsammans, för jag MÅSTE också dit. punkt slut.

2009-10-22 @ 21:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0