Att det alltid händer mig

Det är så sjukt typiskt att jag måste bli jättesjuk när jag har lov och kan njuta av att vara ledig och umgås med mina vänner. Jag är bjuden på två riktigt roliga fester och jag kan förhoppningsvis gå på i alla fall en av dem för att det är på fredag, men den andra som är på onsdag kan jag inte gå på, eftersom att jag inte är 18 än och mina föräldrar fortfarande bestämmer över mig och de tycker att jag ska stanna hemma och bli helt och hållet frisk!
Visst jag förstår det, men det är bara så god damnit jävla orättvist och irriterande, jag kommer aldrig kunna vara någon som ser detta som bara en lite grej man missar för att man är sjuk - jag hatar det!

Men i alla fall, på fredag (och på onsdag men jag får ju inte gå) så är det maskerad, man får klä ut sig till vad som helst och jag har inga idéer alls, imorgon ska jag kolla runt lite och se om jag kan få någon sorts inspiration...

 

               

Ska kanske göra en Heidi Klum och gå som Kali, det passar i alla fall mitt humör...

Bild: HÄR


Kommentarer
Postat av: malin

NEJ!!! kan du inte komma imorgon... fan vad tråkigt, krya på dig min vän kram

2009-10-27 @ 18:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0