Trötter

Ja, det kan man säga. Det vankades grillkväll igår och den slutade med att alla gäster åkte hem en sisådär vid 04.30 och jag gick och la mig vi 6.00 och sov till 09.30, tre och en halvtimmes sömn rekommenderas inte!
Så idag har jag gått runt och mått som om jag skulle varit bakis fast jag inte drack en droppe, men jag har ju inte sovit någonting. Häriga tider, men man skulle ju kanske behöva sätta sig och plugga men nya Elle verkar mycket roligare för tillfället, känns som ett bättre alternativ med tanke på omständigheterna eller vad man nu ska säga. Shit jag känner att jag bara svamlar, är ledsen men idag kommer inga roliga nyheter...
                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0