Skönhet ska det va'

Ja, jag tänker utöka kategorierna med en till nämligen skönhet, för det är också ett stort intresse som jag har. Mode och sköhet brukar ju gå hand i hand så det är kanske inte så konstigt, men jag tänkte börja med att visa mina absoluta skönhetsfavoriter just nu!



1. Ansiktskräm från Clinique - dramatically different moistrizing lotion
2. Nagellack från Max Factor -  731 redly nightshade
3. Body butter från Hawaiian Tropic - luxury body butter
4. Ansiktsskrubb från Neutrogena - blackhead eliminating daily scrub
5. concealer från Make up store - cover all mix
6. Mascara från Max Factor - false lash effect


Dessa är mina favoriter i sminkväska och jag är en trogen användare just nu men det kan variera ganska mycket. Skönhetskategorin kommer att vara ganska öppen och jag kommer skriva ganska brett om nya produkter jag testar och tycker är bra eller dåliga, ha lite topplistor, samt hur jag sköter om min hy osv.  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Detta gillar vi skarpt mycket! toppen tjejen :)

2009-05-04 @ 18:07:41
Postat av: Cecilia

Keep up the good work baby!

2009-05-04 @ 21:20:05
URL: http://ceciliaoscarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0