Shop 'til you drop

Jäklar vilken helg, jag har inte hunnit med någonting känns det som full rulle hela dagarna!
Valborg blev jättemysig tillsammans med mina fina vänner, och sedan blev det en första maj picknick i parken men ett annat gäng härliga människor (vi åt hur mycket som helst och jag hade ganska dåligt samvete mot mig själv sen!!!), filmkvällar och shopping och herregud vad den här helgen har gått undan.
På tal om shopping, så var jag inne i stan igår och var på galet shoppinghumör och trodde att jag skulle komma hem med många påsar men nej, jag hittade nästan inget. Det finns inget i affärerna just nu som tilltalar mig någe vidare, jätteirriterande men jag fick med mig lite hem. Tröstade mig också med Aprilnumret av amerikanska Elle, vilket jag gör lite då och då.
Det stör mig verkligen att jag inte hittade något, jag behöver verkligen sommarkläder just nu för det är ganska tomt i garderoben på den sidan och jag måste fulla upp den halvan.
På ett sätt känns det nästan som om sommarkläderna inte riktigt har kommit igång, men det kanske bara är jag som känner så för att det inte gick så bra. Hmm, jag måste göra något åt det här...
En annan nyhet är att jag eventuellt har skaffat ett sommarjobb vilket känns lovande, jag återkommer med det när jag har skaffat mig lite mer information!
Nåja, nu ska jag visa mina inköp (de få) och glädjas åt dem för de är fina.


Linne: det sjukt snygga från Weekday i samarbete med 5 preview
Väska: H&M, härlig i sommar till stranden
Ring: H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0