Metropolitan Museum of Art’s Costume Institute Gala

Först och främst så vill jag be om ursäkt, dåligt med inlägg - igen. Men det är mycket att göra nu så då måste vissa saker prioriteras, skolan och träning för mig. Då har helt enkelt bloggen hamnat lite avsides när det kommer till saker som ska göras, ibland så sätter jag inte ens på min dator för att jag inte hinner...
Ikväll bler det också mycket att göra, jag ska vara barnvakt från kl 16.00 till 23.00 så jag lär vara värsta zombien imorgon, men jag tar det som en man, ja eller något ditåt.

Men nu till Met galan, ja för den har varit i veckan närmare bestämt den 4 maj, och såklart så var alla kändisar där och kläderna spanades ju in, jag har kollat lite och ja det är väl vad man kan förvänta sig av en gala som denna. En del saken toppen och en del andra saker pannkaka så det ryker om det! Jag tänkte visa lite grann av både det fina och det ja, fula eller vad man ska säga.



Mhm, jag gillar detta.

Madonna Louis Vuitton Met Gala 2009


Eh, jag vet inte vad Madonna håller på men om jag ska vara ärlig...


Liv Kate Hudson Bosworth Stella McCartney Met Gala09


Frya eleganta flickor!

Diane Kruger Chanel Met Gala 2009


Diane, är sommarhärlig i sin klänning.

Gisele Bundchen Versace Dress Met Gala 2009


Mer fest än gala skulle jag nog säga, skärpning Gisele

Heidi Klum JMendel Dress Met Gala 2009


Heidi, hon är mycket vacker.

Kate Moss Marc Jacobs MET 09


Kate, alltid lika stilsäker. Marc kör också i och för sig på ett säkert kort.



Bilder: www.stylefrizz.com


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0