Distansdag, Aqua och Skoltrötthet

Hm, sammanfattar det jag gör just nu. Lyssnar på 90-talets storheter Aqua och har distansdag men orkar inte göra något.
Ja, skoltröttheten tar på en, och det börjar kännas...
Men till något bättre, jag nämner helt kort lödagen, det gick bra och det blev bio. Änglar och demoner, båda tyckte att den inte var så bra efter att ha läst boken... Hehe, ja jag säger då det!
Jag är så dålig på att ta dagens men idag har jag gjort det, den är en konstig vinkel men jag ser ganska konstig ut idag så... Det är bara en hemmaklädsel så det är inget märkvärdigt!

           

Tröja från Champion (pappas gamla som jag knutit runt magen) & jeanskjol från H&M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0