Det ska va' gult och leva

Hm, lite dåligt uppdatering här måste jag säga, ber om ursäkt!
Såhär i slutet på skolan känns det som om man inte har någon som helst form av ork, men bortförklaringar, bortförklaringar!
Nu, kör vi dock. Ska pika lite om en kul sak, jag har en dejt på lördag! Den ni, lite privatliv här mitt bland alla designers, jodå och jag ska visa vilken outfit det kommer bli(såklart).
Men jag vill inte säga så mycket, jag nämner det lite diskret sådär bara, över till annat!
Det har inte blivit så mycket mode här på sistonde och jag vet inte hur det kommer sig, jag har inte tappat stinget jag lovar, det har bara inte riktigt blivit så! Men inga tårar för nu kommer det lite grann här, H&M.se har fått in lite godbitar bland annat den här gula klänningen.

Hur fin som helst till jeansjacka och söta sandaler eller höga klackar! Kommer som sagt från H&M och kostar 298 kr.

En annan sak som inte har med mode att göra är att New Moon postern har släppts, jag är ett stort fan av böckerna men klickade inte helt med filmen, men vem vet det kanske blir hur bra som helst.

Bild: www.hm.com/se 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0