20.11

Jäklar vad det är mycket som händer den här veckan, igår sprang jag vårruset som sagt! Jag sprang på 29.30, helt okej och jag är jättenöjd, synd bara att det regnade men jag och fröken Händel var sjukt taggade! Sedan så har jag ett prov imorgon och ett på fredag, sedan är det helg. Kämpa, kämpa, men det här kommer att gå och det är ju snart slut!
Jag funderar på att åka in till stan i helgen och go second hand, det var ganska länge sedan och det kan vara kul att köra typ en halvdag, Nicole och jag.

Åh, nu börjar jag längta efter härliga dagar vid havet, och då så kommer jag också tänka på en sak som jag vill införskaffa mig i sommar, nämligen en sjömanshatt! Ni vet en sådan som ser ut som en studentmössa fast i sailor-stil. Hur coolt som helst, och i Vogue Paris, juni/juli så har de ett jättesnyggt fotojobb som spelgar men vision!

Sasha Pivovarova Vogue Paris June 2009

Sasha Pivovarova Vogue Paris June 2009 2

Sasha Vogue Paris June 2009 Bruce Weber

Sasha Pivovarova Vogue Paris June 09

Bildkälla: www.stylefrizz.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0