15.54

Jäklar vad mycket som ska hinnas med såhär en månad före skolan slutar, hur mycket som helst. Arbeten ska in, prov ska göras och så vidare och så vidare, själv har jag en otrolig träningverk i hela kroppen, provade något nytt igår som heter combi, med styrketräning och spinnig, 75 min! Oja, nu är det hårdträning som gäller, och friskis är platsen.
Idag har jag dock bara gått en halvdag, nationella på morgonen sedan slutade vi, eftersom att treorna hade redovisning av sitt projektarbete, härliga tider.
Jag traska hem och köpte en ask jordgubbar på vägen och åt upp allt när jag kom hem, jag skrev klart en engelska uppsats också vilket kändes bra och nu sitter jag här men en naturkunskapsuppgift som jag är väldigt omotiverad till att skriva.
Sedan är det ju en sak till som är ganska jobbig, sommarjobb... Jag ska provjobba om ca en vecka på ett ställe som heter Gamla stans trädgård, och jag måste ringa och prata med dem för jag ska börja kl 21.00 och eftersom att jag inte är 18 så får jag ju inte jobba längre än fram till 23.00, jag måste ringa till dem och poängtera det och sådant tycker jag är jättejobbigt.
Nej, nu måste jag trösta mig med det nya numret av Cosmopolitan, och visa mitt nya ha objekt.


Bild: http://caroline.feber.se/art/156199/hm-divided-exclusive/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0