12.21

Ah, fint väder! Själv sitter jag inne och vet inte om jag ska hoppa i i duschen eller skjuta upp det, dilemma... Annars då, jodå jag lever, har gått och skaffat mig typ 11-12 myggbett på benen som har plågat mig, är helt nere i Stieg Larssons "Män som hatar kvinnor", köpt ny mascara, hårspray och hårinpackning, ikväll blir det fröken händels residence med övernattning och så imorgon bär det av till Forsmark, studiebesök alltså!
Jäklarns vad helgerna går fort, men nu är det bara två veckor kvar och det är sol ute! Inga problem att ta sig igenom detta, fast man börjar känna att det tar emot nu, helst av allt skulle man ju bara vilja mysa i parken på en filt med jordgubbar (är svag för jordgubbar).

Jag köper alltid Elnette, när jag köper hårspray och de har en ny flaska som är designad av Odd Molly. Den var faktiskt ganska söt.


Nej, nu har jag bestämt mig för att hoppa in i duschen, kanske till och med använda nya hårinpackningen, mitt hår är galet slitet och jag anar att Carro (min frisör) kommer att skälla på mig på torsdag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0