Vill ha

Jag har lagt till en ny kategori som heter "Vill ha" eftersom att jag önskar min ganska många saker och jag skriver väldigt ofta om det i bloggen, så jag tycker inte att det är mer än rätt att lägga till en sådan kategori.

Det fösta föremålet som kommer finnas med i denna kategori är ett par svarta pumps av en designer som jag svär på att jag en dag kommer äga(skorna inte designern). Denna designern heter Chirstian Louboutin! Och skorna är de klassiska svarta, lack pumpsen med röd sula, jag är så fruktansvärt kär i dessa skor att det gör ont att titta på dem, jag vet att jag är lite konstig men i alla fall.
De kostar ca €350 och det motsvarar ca 3500 svenska kronor! Det svider bra det, som sagt någon gång under mitt liv ska jag äga ett par av dessa skor, ett av mina livsmål.




Bilder: www.net-a-porter.com

Kommentarer
Postat av: Nicki

Och då är vi 2 min vän..

2009-03-25 @ 19:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0