Vår ruset wtf

Hm, igår gjorde jag något grymt spontant, jag anmälde mig till vår ruset!?
Jag pratade med fröken Händel (som vilken kväll som heslt) och hon nämnde då att hon skulle delta i vår ruset tillsammas med sin syster osv, då fick jag bara för mig att jag också skulle med! Eftersom att jag och fröken Händel alltid måste göra samma sak som den andra gör (det var så vi drogs in i det här jävla godisförbudet!) så verkade det logiskt!
Plus att vi är nu ett lag, så vi kommer att få dela på en picknick-korg, och jag menar bara det! Gratis är gott så att säga.
Jag är jättetaggad på det här och kommer hårdträna (ja, ni vet...)!
Starten går den 27 maj, och det är 5 km man springer. Det känns bra att ha en lite sporre såhär!

I övrigt så känner jag mig lite ofokuserad, jag har ganska mycket att göra men hjärnan är liksom någon annan stans vilket inte är bra, ekonomiprov på torsdag som jag är lite orolig över...
Det är mycket som snurrar just för tillfället, tur att vänner finns till hands.

Då så, då har vi kommit fram till dagens ämne vilket jag tänkte skulle bli harembyxan. Jag har länge varit emot harembyxan med den uppfattningen att den ser ut som något man sover i, men jag tror att jag börjar ändra mig. Om man kör på indiantemat så tycker jag att det är ganska snyggt faktiskt, själv vet jag inte om jag skulle köpa ett par...


Vita vet jag inte om jag gillar, men själva stilen är helt klart godkänd!

Bild: www.ginatricot.com

Kommentarer
Postat av: Emma

Älskar din blogg, du verkar kunna dig sak!

Men kan inte du skriva lite om "ngr måsten" nu till våren; färger, väskor, skor, jeans, toppar? Jag behöver hjälp! Tack för en grym blogg här i blogg världen, keep up the good work :-)

2009-03-18 @ 18:16:00
Postat av: Anna

ja du har koll du carro!:) föresten när är vårruset? jag kanske oxå skulle anmäla mig haha! men du får skärpa dig på träningssidan!kickboxning here we come!

2009-03-18 @ 20:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0