Packar

Nu är jag i packar farten här, och det är KAOS! Jag vet inte vad jag ska ha med mig och inte ha med mig... Inte känns det bättre av att man vet att man ska upp halv 3 imorgon! Superskönt, verkligen!

Nu är i alla fall allt skolarbete klart som skulle vara klart innan jag åker, så det är ur världen. Youtubar lite musik samtidigt som jag packar, Edith Piaf är nog det bästa när man vill komma i Frankrike-stämning! La vie en rose, går för fulla rullar.
Jag kommer tillbaka på lördagkväll och under veckan så tvekar jag på att jag kommer skriva någonting...

Anyhow, imorgon så drar ju Paris Fashion Week igång och jag hoppas, hoppas att jag får se några modeller eller liknande. Jag kommer ha kameran i högsta hugg och plåta allt jag ser i Paris, jag älskar Paris även fast jag aldrig har varit där!

Nu ska jag packa vidare, eventuellt kommer ett till inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0