Jag vill byta garderob med Kate Moss

Sitter och pluggar latin, det är inge vidare kul måste jag säga. Trött är jag också, men något väldigt postitvt är att det var sol och ganska varmt idag, så min skinnjacka och Ray Ban åkte på! Trevligt som bara den.

Jag har bestämt att jag vill byta garderob med Kate Moss, den bruden kan klä sig! Hon är, ta mig fan, alltid snygg. Jag skulle verkligen vilja lägga beslag på hennes kläder, och gärna imorgon för just nu har jag NOLL saker att ta på mig, det eviga problemet. Massor av kläder. Inget att ha på sig. Det blir ju samma outfits hela tiden, nu kanske jag har annat att tänka på och så vidare men jag har ingen inspiration längre... Det är inte okej alltså! Men jag får hoppas att den kommer tillbaka snart.




Avslappnat, enkelt och så snyggt.

En annan sak också, jag sprang in på lindex en snabbis idag också för jag skulle köpa deras omtalade, chanelinspirerade strympbyxor, de som är svarta och vita. OTUR, de var helt slut och jag blev jättebesviken, hade räknat med att en så tråkig stad som Norrtälje skulle ha dem, men nej de var slut. Jag får hoppas att Stockholm är något att lite på, det finns ju en del lindex butiker där så att säga.


Nu åter till latinet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0