Hemma

Nu är jag hemma igen, vilken vecka alltså!
Jag är hur tött som helst och jag dras med en förkylning som smög sig fram nere i Frankrike...
Resan har varit väligt lärorik och fruktansvärt rolig (Jag fick mig en ny riktig vän, tack så mycket Hanna.) men det fanns ju lite tråkiga delar också.
Det värsta var ändå att jag blev serverad KOTUNGA en kväll!!!
Ja, jag vill inte gå in på hur det smakade men vi säger såhär att jag kände att det var bättre att lämna kvart mat på tallriken än att kräkas över hela bordet.

För att gå vidare måste jag säga att jag blev besviken på hur fransmännen klädde sig, det var inte okej. I Paris såg vi inte många snygga outfits, men en del. I staden där vi bodde var det bootcut som gällde, tantklädsel var också populärt.
Fransmännen tyckte dock att vi svenskar klädde oss bra, vilket man inte kan säga något annat om för det gjorde/gör vi!

Nåja, jag har tittat lite smått på vad som har hänt här hemma, Lindex har lanserat sin nya kampanj The Power of Prints med orientaliska influenser. Caroline Winberg är modell för kampanjen. Det känns rätt och jag gillar det!







Nu ska jag kolla på den sista tangon i Paris, den beskrivs på baksidan som nyckfull och sensuell. Mjukporr alltså med andra ord, ja, ja det är ju Marlon Barndo i huvudrollen så den kanske inte är jättedålig.

Bilder: www.lindex.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0