Gårdagens

Hade tänkt slänga upp en dagens igår, men så hade fröken slarvmaja varit framme igen och det visade sig att jag hade glömt sladden hos fader. Så jag hämtade precis upp den och här kommer en gårdagens.
(Jag ser lite stirrig ut...)
Klänning: Zara
Basker: H&M
Halsband: Glitter
Klocka: Pulsar

Nåja, idag så jag har varit en stund inne i huvudstaden och shoppat lite. Med mig hem fick jag en basic t-shirt från H&Ms herravdelning, stickad tröja från Monki och sist med inte minst WAYFARER FRÅN RAY BAN! Äntligen, som jag har längtat och nu äntligen är de mina. Jag köpte den lite större modellen för den passar mitt ansikte bättre.

Måste bara säga grattis till min vän Cissi som fyller 18 idag!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Åh, tack sötnos! Va gullig du är!

2009-03-23 @ 17:11:29
URL: http://ceciliaoscarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0