Cowgal

Ohoj!
Nu sitter jag och målar mina naglar röda och fina, jag tycker om nagellack. Jag är svintrött har pluggat hela dagen och tagit en lite löparrunda, plus att jag sov väldigt dåligt inatt, så jag har nog all rätt att vara så trött som jag är.
Helgen var helt okej, den gick fort bara. Middag som sagt i fredags och lördagen tillbringades hos fröken Händel och söndagen var bara slappardag med lite plugg, har ett härligt latinprov på onsdag.
Ja, ja snart är det ju lov. En annan nyhet är att jag har gjort mina IV-val (individuella val) och det blev pedagogiskt ledarskap, företagsekonomi A, något som heter min framtid och matte C. Känns bra måste jag säga.

För ett tag sen så skrev jag om ett par fransskor från Alexander Wang, och då nämnde jag att de fanns med i ett reportage i nya ELLE, och jag hittade alla bilder därifrån och tänkte visa mina favoriter.






Det är så jäkla bra, jag kommer slita fram tidningen flera gånger för inspiration!

Nej nu ska jag återgå till mina naglar, sedan blir det CSI och Project Runway(har ju missat alla avsnitt av mina absoluta favoritserie), later!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ped.ledarskap är grymt nice!

Btw, när har ni lov bejb? :)

2009-03-30 @ 21:17:54
URL: http://ceciliaoscarsson.blogg.se/
Postat av: Caroline

Haha, okej vad bra!

Lov vecka 16, fika kankse?

2009-03-31 @ 18:48:40
URL: http://flavoroffashion.blogg.se/
Postat av: Anonym

Matte C... du är galen kvinna!

2009-03-31 @ 19:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0