American Icons

Jag har helt enkelt inte orkat skriva så mycket den här veckan, det har varit fullt upp hela tiden.
På måndag morgon så drar jag till Frankrike, vilket kommer att bli spännande och kul. Jag kommer hem igen på lördagkväll.
Resan kommer ser ut på följande sätt, först landar vi i Paris där vi kommer tillbringa ca 4 timmar, sedan kommer vi åka tåg till Clermont Ferrand och därifrån tåg till Issoire (staden där vi ska bo) sedan så kommer vi bo med värdfamiljer under en vecka och på lördagen åker vi tillbaka till Paris och tillbringar 6 timmar där innan vi flyger hem.

Nu till modet, Glamour magazines senaste upplaga har ett speciellt teama som heter American Icons. Det går ut på att kända kvinnor fotograferas som Kända Kvinnliga Ikoner, mina favoriter är Emma Roberts som föreställer Audrey Hepburn och Emma stone som föreställer Carrie Bradshaw. Audrey och SATC är ju hur jag brukar tillbringa min fritid så det är ju inte så konstigt.

Emma Roberts Audrey Hepburn American Icons Glamour
Emma Roberts som Audrey Hepburn.

Emma Stone Carrie Bradshaw American Icons Glamour
Emma Stone som Carrie Bradshaw.

Bilder: http://www.stylefrizz.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0