20.25

Jaha, då var det slut.
Ja, skolan alltså vilket känns riktigt skönt, det var drag i går må jag säga! Det årliga efterfesten i parken gick som en dans på rosor, jag gick runt i princip hela kvällen och sjöng på Markus Krunegårds "jag är en vampyr" hehe. Hatten var på och det var tur, idag har det dock varit andra bullar. Carl, min käre vän, tog studenten och vi förljde med hela tåget och sedan hem på mottagningen då det vankades mat. Urtrevligt måste jag säga och nu så är jag helt slut, ligger och spotify'ar och ska hugga in i Stieg Larssons "flickan som lekte med elden", sedan ska jag stupa i säng och sova ruset av mig (nej jag är inte full men jag måste sova) och imorgon så ska jag se EMD (dock inte stå längst fram och skrika!!!).



Bilden får på något sätt beskriva min kväll och outfit, hatten på!

Peace out my dear friends.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0