19.54 Megacravings

Ja, nu är det precis det som jag känner, oerhört stort behov av saker, solglasögon och också något som jag vill ha i flera upplagor och jag har velat haft det ganska länge också! Nämligen ett par gamla, slitna levi's 501. Ett par hela som man kan ha som vanliga jeans, en slapp t-shirt och converse eller höga klackar. Sedan vill jag också ha ett par avklippta som shorts, så jäkla snyggt och jag har känt ett behov av att ha dessa sedan i vintras när det låg snö på marken, då kan man verkligen säga att man känner carvings på något!



Hittade den här bilden på några okända tjejer som matchar sina avklippta levi's 501 skitsnyggt, classy ladies!

Bild: http://static.devote.se/gallery/big/20090128/2dd4dfb3bf614a78d35a324de7960ea2.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0