19.10

JÄVLA PUCKO!
Säger jag till mig själv som bestämde mig för att börja jobba direkt efter att jag slutat skolan, jag är död, slut, finto! Sen kanske det beror på att jag gick upp 04.30 för mamma skulle på en förhandling vid 7.00 och vi var tvugna att vara inne tidigt. Jaha, framåt fyra såg jag siffror som hoppade framför mina ögon!
Men jag får faktiskt skylla mig själv, och jag kommer ju ha en halv sommar ledig med pengar så det är väl värt det och det är ju ändå så dåligt väder ute. Lika bra att jobba medans det regnar.
 
I alla fall, modesajten Style.com har utsett (enligt dem) de viktigaste kvinnorna inom modeindustrin, dessa är ju då ganska ombloggade och ja, ni får veta det av mig också.









Här ser vi Alexa Chung, Cholë Sevigny, Erin Wasson och Mila Jovovich.

Bilder: http://www.pause.se/bloggar/linn-gustafsson/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0