18.19

Sorry, det bara är så att jag inte har haft något jättespeciellt att skriva om och jag har varit ganska trött på kvällarna. Men igår var det midsommar och jag har jättetrevligt ute i skärgården, men klassisk midsommarstång och ja, fylla som bara den...
Jag ska visa min dag i bilder.













På mig hade jag mina nya klänning från H&M, men jag råkade få lite rödvin på den och när jag skulle tvätta med så krympte den. Rejält. Nu har jag dragit och dragit och förhoppningsvis så kanske den töjer ut sig igen, annars ska jag gå till H&M och reklamera den, eftersom att jag tvättade den i 40 graden som det stog och då ska den tamejfan inte krympa till en tröja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0