17.49

Då så, då var man nyklippt! Det känns skönt och vet ni, nästa klippning (augusti) så tänker jag nog ta lite på längden också. Jag har haft långt hår i hela mitt liv (förutom i typ tvåan när jag klippte av allt och hade page, och grät i flera dagar för att jag ville ha tillbaka mitt långa hår) och nu känner jag att det är dags att ändra lite på sig. Jag tänkte inte klippa av allt, men lite längre än axlarna typ, och man ser på modet att längderna börjar krypa uppåt. Var inne på Ica idag och såg ett omslag med Sienna Miller, DV mode, och hon hade den perfekta längden.



Möjligtvis lite längre, men ni förstår principen. Sienna Miller är för övrigt en dam som inspirerar mig, både stilmässigt och bara allmänt. Hon tar aldrig någon skit och hon är en grym skådespelerska. Hon spelar Edie Sedgwick i Factory Girl, som är en av mina favoritfilmer och hon gör det så bra, om man kollar på gamla inspelningar med Edie och jämför med Sienna så är det sjukt hur bra hon imiterar henne. En grym tjej helt enkelt.

Tack och bock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0