18.04

Ursäkta tystnaden!
Det känns inte kul att jobba inne på ett kontor när solen strålar för fullt och det är mellan 20-25 grader ute, nej fy det känns inte okej, men imorgon slutar jag lite, lite tidigare och det ska bli skönt.
Idag så blev jag så irriterad på detta (solen och värmen alltså) att jag direkt när jag kom hem gick in i graderoben och insåg att nej, jag har inte tagit med mig kläder för varmt väder... FAN!
Så nu sitter jag här på verandan i springshorts (som jag fyndat på rean, helt plötsligt så kände man sig ganska snygg när man sprang rundan, hehe) och linne, lyssnar på Bruce Springsteen's "Born to run" och väntar på att familjen ska komma hem med thaimat! Ja, ja livet är ganska härligt nu också måste jag säga men det hade varit ännu bättre om jag hade varit ledig och tillbringat dagen vid havet i hatten och baddräkten... Man kan inte få allt här i världen och jag ahr faktiskt bara tre veckor kvar.

Men till alla er som faktiskt har sommarlov och ska åka på festival, eller steker på en båt/stranden, njut åt mig också! Dock får ni inte glömma solskydd. VIKTIGT! Spelar ingen roll att ni inte brukar bränna er, smörj på lite i alla fall, annars kommer ni bli rynkiga och få cancer och det vill ingen.



Här vill jag vara, hela sommaren!



Have fun, be safe!


Kommentarer
Postat av: Linnea§

Carro, jag tänker på dig varje dag jag ligger i solen på stranden :D Solskyddsfaktor, såklart!

2009-06-25 @ 18:49:21
URL: http://linneakanske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0