16.31 Hatten på

Jäklar, ledsen nu har det gått lång tid igen... Jag har varit och shoppat, men jag har ju glömt kamran och sladden hos moder så jag kan inte visa mina härliga inköp, bl a ett par svarta chinos på Gina Tricot för 49 kronor! PLUS en panama-hatt, som jag har letat och letat efter det perfekta och jag hittade den i lördags på Topman! Den kommer användas flitigt i sommar det kan jag säga.

                                                                     
Här är den, sjukt snygg! Den kostade 250 kr, men jag kollade på andra hattar också och de ligger typ i närheten.
Så nu går jag runt och känner mig tuff i min hatt, hehe.

Bild: www.topman.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0