15.03 Take me back to the 90's

Sicken trevlig dag, nej fy så det regnar. Blir så trött, nu när man äntligen har fått sommarlov ja då regnar det hela tiden. Känns inte okej. Jag skulle ju ner i parken idag och titta på EMD med det blev inget av med det, jag och fröken Händel gick och fikade istället, kändes mycket bättre att sitta inomhus än stå i en blöt park. När vi satt och fikade pratade vi om de nackdelar som finns när man inte fyllt 18, hemmafester kan ju vara roliga men ja, inte alltid. Vi fick dock en rolig idé som kanske ska genomföras, det var att ha en fest med tema 90-tal, eller tacky 90's med fula, neonfärgade kläder och kass musik och faktiskt, ju mer jag tänker på det, ju roligare låter det. Så nu har jag fixat en spellista på spotify som heter "GO90'S", med bara dansmusik från 90-talet som jag sitter och lyssnar på. Min oufit skulle i så fall inspireras från typ, Pretty Woman eller liknande.

                   

Bild: http://www.costumzee.com/forum/how-to-costume/3807/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0