09.13

Godmorgon, jag har sovmorgon idag och börjar inte förns kl 11.15, ändå har jag varit uppe i en timme! Det är jätteskönt att kunna gå runt och fixa lite på morgonen utan att behöva stressa, just nu sitter jag i soffan, dricker lite kaffe, lyssnar på Montt Mardiés Gloria (den vackraste låten i världen), nyhetsmorgon rullar i bakgrunden. Snart ska jag fixa håret, hade tänkt att ha det fint och nytvättat och plattat idag men när jag vaknade imorse så gick det åt skogen eftersom att det regnade och då hade det bara blivit pannkaka av hela grejen. 
Så nu kankse jag blöder det lite och fönar om det, inte riktigt klar med detaljerna ännu....
Nåja, idag så går min bonus/halv/låtsat(whatever you wanna call it) syster ut nian och jag ska skynda mig hem från skolan och slänga i mig lite mat och sedan springa iväg så att jag hinner se. Iadg har vi våran sista uppgift, en blidanalys i svenska och imorgon har jag klarat ettan på gymnasiet!  
Hepåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0