20.57 Flora by Gucci

Jag har hittat min nya parfym, den luktar himmelskt! Denna läckerbit kommer från Gucci och det är deras nya doft som heter Flora. 
Provade den idag på Åhléns och blev blixtförälskad, blir köp efter den 25:e hehe, något pankl för tillfället...
        
Till parfymen finns givetvis en härlig reklamsnutt också, jag har plötsligt insett min svaghet för vita (italienska) blomsterängar....


Inte är det slut än, jag är också sugen på att köpa en bok som också har med Gucci att göra. Den heter Guccikrigen och är skriven av Jenny Gucci och hon är dotter till geniet Gucci, boken handlar om att växa upp i en familj som präglas av mord och andra intriger samtidigt som den driver ett av världens största modehus.

                                                    

Bilder: http://www.formapg.se/_upload/bok/lo/9789153430131.jpg & http://www.elle.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0