21.14 Garderobstorka... IGEN

Satanism vad irriterande det är när dessa perioder kommer och man tar sig en funderare varje morgon och samma fråga dyker upp; vad ska jag ha på mig idag?
Det eviga problemet är en garderob full av kläder men inget att ha på sig... Isch, jag blir galen! Jag måste komma iväg och införskaffa nya kläder, OMGÅENDE.
Just nu känner jag också att jag halkar efter på bloggfronten, hur länge sedan var det inte jag la upp en dagens outfit? Jag känner också själv att mina inlägg blir kortare och orelevanta, jag är helt enkelt inne i en blogg/kläd/mode-torka... Hmm, men det är min sista jobbvecka denna vecka, det kanske blir bättre efter det! Jag ska lova att det bli bättre efter det, okej nu har jag lovat och jag ska hålla mitt löfte! Så det så!
Men, jag har faktiskt ett inlägg på g som jag faktiskt jobbar lite med, man kan säga att det är ett special inlägg. jag vet inte riktigt när det kommer men det är snart, en lite sneak peak är att det handlar om manligt mode! Det ni, ni får vänta lite och se är inte riktigt på det klara med hur jag ska bygga upp det hela...

Anyway, igår var jag lite inne på höstmode och jag tänker fortsätta på den tråden, H&M har släppt sina pressbilder för höstkollektionen och de dominerande färgen är svart.
Här kommer mina favoriter:

     

Bilder: http://www.hm.com/se
Fotograf: Peter Gehrke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0