20.39 Mini for Many

De tre systrarna bakom märket Minimarket, Sofie, Pernilla och Jennifer Elvestedt, har skapat ett nytt dottermärke (dotterbolag, dottermärke what ever!) som heter Mini for Many och ska bestå av kollektioner med enklare och lite billigare kläder och kommer finnas i butik inom kort, har spanat in en ursnygg rutig jacka/kavaj som jag tvyärr inte har hittat någon bild på...
Jag har själv känt att Minimarket, som alla andra lite dyrare märken, helt enkelt har varit för dyrt för mig med den ekonomin jag har. Kanske det passar mig lite bättre, jag får se. Men jag tycker att det är trevligt att märken satsar på att ha en billig linje också, känns bra såhär i lågkonjunkturen.

grupp3
Den kommande kollektionen Mini for Many.


Bild: http://webshop.minimarket.se 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0