20.25 Nicole in the house

Just det, det är hon och bläddrar igenom nyaste ELLE UK samtidigt som vi lyssnar på Kings of leon, min nya kärlek här i livet! Idag har varit en interssant dag, jag har varit inne i huvudstaden och handlat inte mycket men, jag har också gått vilse. Jajamen det gjorde jag på Östermalm, helt åt helvete fel och virrade runt, till slut kom jag ner till stureplan via bakvägen Birger Jarlsgatan, hehe.
Jag fick med mig några saker hem och tänkte visa dessa och också en dagen för det var länge sedan och jag måste börja bli bättre på det.


Underbar väska från H&M, det är guld i den men det syns inte så bra.


Nagellack från O.P.I - Here's to us heter färgen och kommer vara fin om jag blir lite brun.





Chinos från Monki, Jeansskjorta från Zoul, Linne från H&M och Sjal från H&M.

Kommentarer
Postat av: Ida

Carro är SNYGG

2009-07-29 @ 17:20:46
URL: http://idateresiaivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0