19.48 I.D.

Åh, idag har solen tittat fram lite fram och tillbaka och jag har suttit och frysit och svettats omvartannat på vår lilla uteplats men det var så skönt med lite sol. Sedan har jag också tvingat mig igenom en löparrunda, det blir mer sällan nu när jag är ledig och från två gånger i veckan så har det numera bara blivit en gång i veckan...  Ja, ja man kan ju inte hälpa att bli lite lat såhär på sommaren men det är så det ska vara, nu sitter jag och läser och lyssnar till Lisa Ekdahls ljuva stämma, hon är så underbar!
Jag har också funderat på om jag ska införskaffa mig ett I.D. bare minerals mineralpuder som är så omskrivet och som alla säger att det verkligen är super, för nu när det är sommar så brukar jag bara ha vanligt löspuder och lite solpuder som bas och jag älskar att det är så lätt. På vintern brukar jag dock återgå till foundation men jag vette fan om jag vill det... Det är ju bra att låta huden andas och om man känner sig glåmig när mörkret kommer kan man ju alltid köpa en primer. Men jag ska kolla hur mycket detta mineralpuder i så fall kostar, antar att det är ganska mycket. 

                                    

Bild: http://www.dinskonhet.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0