19.41 Mina bloggidoler

Just nu sitter jag, svinhungrig och väntar på att maten ska bli klar! Efter maten så ska jag ringa min trogna kompanjon Hanna och tillsammans ska vi undersöka mystiken i en kvällspromenad. Känner att det är dags att bli lite social, eftersom att det senatse dygnet har jag isolerat mig från omvärlden genom att springa runt i huset i bara underkläder, eller ligga på golvet och lyssna på Montt Mardié och halvgråta!
Nåväl, jag har blivit så jäkla trött på vissa modebloggerskor som jag älskade förut men som på senare dar har blivit tråkigt, modefronten har tunnats ut och ersatts av livsstil och visst det är väl trevligt att läsa om deras liv men då kan man inte klassa sig som en modeblogg längre, tyvärr. 
Oh my dear ones do not feer, för jag  har hittat nya bloggerskor som är fruktansvärt bra, de är egna och de är nyskapande.
Dessa är Natalie Karlsson och Ida Pyk, egna, galna och nya!
http://elle.se/bloggar/ida-pyk.aspx
http://nataliek.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0