Thailand = paradis

Tjabba, tjena. halla!

Greatings from thailand!
Har ar det ca 30 grader i solen och jag alskar varje minut, dock sa har jag fatt lite hemlangtan...
Men jaklar vad fint det ar har! Vi har akt ut till nagra oar, dar ar det verkligen kritvit sand och turkost vatten!
Och de har starbucks har(!, ja Nicole jag har druckit deras frappuccino) men det ar varkligen inte det som ar grejen, for har ar paradiset!
Jag kommer garna tillbaka hit igen, manga ganger!

Men for att ga lite mer in pa mode fronten, sa ska jag prata om en underbar film jag sag pa vagen ner, jag har sett den forrut men inte upptack hur mucket den ar moderiktigt!
Alla farger och sa!
men det ar allt jag hinner med for denna gang!

ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Carrolutten! Ring mig hem omedelbart. Jag hittar inte min mobil so call me!

2009-01-21 @ 17:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0