Sthlm Fashionweek

Japp, då var modeveckan igång! Jag själv skulle nästan kunna göra vad som helst för att få skippa skolan och gå på alla modevisningar, men icke...
Första dagens visningar ser i alla fall ut såhär:


källa: http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.753865

Alltså,
Rodebjer
The local frim
Acne
Fifth avenue shoe repair
Carin Wester
J.Linderberg

Förutom att längta efter modevisningar så har jag distansdag, och ska egentligen skriva om vindkraft(?) ja, det ska blir en härlig akademisk rapport om det. Den rapporten känns väldigt långt borta nu, jag känner att jag i princip inte har någon koll på vad jag håller på med.
Dessutom så har fröken slarvmaja glömt den viktiga planeringen i skolan, så det får bli en trevlig överraskning imorgon när detta ska vara inlämnat! Jag förstår då inte det viktiga i det här arbetet, att skriva en rapport, visst men om vindkraft?! Jag valde sam för att jag trodde jag skulle slippa all jävla NO, men inte då! 
Ja, ja nu måste jag tillbaka till eländet. Shot me.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0