Oh summer, where are you?

Nu har jag suttit med min rapport sen jag kom hem vid fem, det känns som om jag har kommit absolut ingen vart. Det är så grymt svårt, det kommer känns så skönt sen när den är klar men det känns som om det är många långa mil kvar. Men nu trots allt så gav jag upp för idag, men den ska fram imorgon igen...
Men pluggkvällen är inte slut än, nej då det ska läsas tråkig bok också, på engelska. Suck, just nu längtar jag grymt mycket efter sommaren och dess bekymmerlösa dagar(och kvällar också för den delen!!!) men den är långt borta, precis som rapporten...
Nej jag måste fortsätta.
Snart för mamma har precis fixat lite te åt mig, ibland så inser hon vad som är bäst för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0