Mitt jobbiga HA-begär!

Gaaah! När jag inte har något att göra så brukar jag ofta sitta och fönstershoppa på internet, vilket resulterar i att mitt HA-begär blir starkare och starkare. Det tröstar ju inte heller att jag bor i den tråkigaste staden i Svearike när det gäller shopping, N-town är inget att ha på den fronten.
Just nu så vill jag har den grymt snygga skinnjackan från H&M som är slutsåld typ överallt, den finns på tradera och ja, vi får se hur det blir med den saken.
Sedan är det ju också hårbandet och de slitna jeansen från asos.com åh, så snygga!!!
Egentligen borde jag bara stänga av datorn och lägga min fulla koncentration på sex and the city. Bah, nej nu måste jag försöka hitta på något sätt att fördriva tiden lite grann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0