Fruktansvärt dålig uppdatering!

Ja, jag vet det är oförlåtligt, för jag kom hem för tre dagar sedan och borde ha uppdaterat för länge sen, förra inlägget fick dessutom avbryta väldigt snabbt för att tiden tog slut. Men vad jag ville ha sagt då var att de har tagit sig många bra friheter att använda färger och att jobba med färger i kläder är kul att se i en film.

Men nu till nya tag, jag ska försöka att införa en daglig dagen outfit dock inte idag för jag hann inte ha ett kort på morgonen. Men jag ska försöka få till ett imorgon.

Jag tittade på ellegalan(reprisen) på elle.se och fick till min stora glädje veta att LYKKE LI blev utsedd till ÅRETS BÄST KLÄDDA KVINNA och tackade med orden "pengar kommer och pengar går, men stilen består" kloka ord och hon  tackade också Torsten Flink för hans klädstil så jag var ju inte sen på att googla honom och spana in has stil.


http://imgs.sthlmsfinest.com/imageGalleryImages/scaled/255730_729_488_1.jpg

Här kör han på ett säkert men stilrent kort som en svart skjorta och röd slips, snyggt, enkelt, elegant!

Om vi ska prata lite mer kläder nu då! Jag har en liten önskelista inför våren, och den lyder såhär:

1. Jeansjacka, ljus med lagon slitning
2. En väska (ska det vara så svårt att hitta, jag har snackat om en nu väska sen jag började skolan och ännu inte köpt någon, what's up with that?)
3. Ett till par gladiatorsandaler, lite mörkbruna i modellen
4. ljusa, slitna stuprör. Har hört att det ska komma ett par till Gina Tricot inom kort, får kolla in de
5. Ljusa jeansshorts från Levi's, finns på Urban outfitters
6. En ny bikini!!!

Ja denna kommer säkert att fyllar på och kryssas i, men än så läga så ser den ut såhär. Nu blir det nog duschen skulle jag tro, morsning korsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0