Beverly Hills 90210

Okej, the 90's, stentvättade ljusa jeans, oversizeade t-shirts, ray ban och Beverly Hills 90210!
När ungdomsserien Beverly Hills kom så tog den modevärlden med storm, ungdomar har kopierat Brandons, Brendas, Dylans, Kellys, Donnas, Davids och Steves stil. Man kan säga att Bevan var som dagens Gossip Girl, och enligt mig så kommer Beverly Hills bli sommarens insirationskälla.
Just nu känns det väldigt hett med 90-tals mode!
 
Här har vi då de ljusa jeansen, hög midja, upprullade oversize t-shirtsoch converse! Enkelt och åh så snyggt!


Gah, sen hade de ju perfekta kroppar också!

Dylan är hur jag föreställer mig min drömkille, han har allt. Style, looks everything!
Ge mig Dylan så blir jag glad!!!

Nu ska jag prata vidare med Fröken Händel.

Kommentarer
Postat av: Fröken Händel

sctekarn

2009-01-28 @ 20:59:54
Postat av: denise

det där är ju min älskling !!!

2009-01-29 @ 18:45:24
URL: http://sallstromdenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0