Ao Nang

Nu snart bär det äntligen av, vi åker hemmifrån om ca 40 minuter. Jag är förvånandsvärt lugnt, ingen resfeber än. Men jag ska förska uppdatera men det kommer inte bli så ofta, tyvärr.
Så i alla fall, Nicole vill du veta en sak?
STARBUCKS FINNS I AO NANG!!!!!!!
Så det lär väl bli så att så fort jag och syrran hittar det så kommer vi gå dit varje dag och köpa frapuccionos(iskaffe) mys, mys. Annars så ska jag bara ta det lugnt och ladda batterierna för kommande termin!

Ha så bra nu, för det ska jag verkligen ha!

Bon voyage!

Kommentarer
Postat av: denise

ha det så bra älskling !

hör av dig så fort du är hemma :)

2009-01-06 @ 15:39:49
URL: http://sallstromdenise.blogg.se/
Postat av: Nicki

Ååååååh fröken karlsson med turen.

Saknar dig redan gollydarling

2009-01-07 @ 15:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0