I've built my dreams around you






Hello partypeople! Jäklarns vad trött jag är idag, känner att jag inom en mycket snar framtid kommer att gå och lägga mig. Det var ändå en slapp dag idag, hade typ hål hela dagen.
Det är så mysigt att det äntligen har kommit snö, nu känns det som om julen har kommit till stan!
På mig idag har jag haft skinnbyxor fron vila, linne från weelday och kavaj från bik bok.
Sedan vill jag bara tipsa om mina vänners UF-företag Tappa inte bort mig UF, de har designat ett armband som man kan ha sin skålnyckel på, jättesnygg och stilren och kedjan är i äkta silver. Hur bra som helst när man som jag ofta inte har några fickor på kläderna.
Nu blir det sängen och fyrvaktaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0